Každý z nás ví, že při stěhování je spousta práce, a to nejen při stěhování samotném. Čeká vás stěhování, a vy nevíte co vše bude zapotřebí zařídit? Stěhování je fyzicky i psychicky náročnou činností pro každého z nás, nejde pouze o stěhování, ale také o papírování jako je například změna trvalého pobytu, přepis energii nebo ukončení či podepsání nájemní smlouvy. Ulehčit si práci můžete se stěhovací firmou, která se postará o vaše přestěhování a vy si tak budete moci zařídit veškeré potřebné papírování, které je opravdu náročné, a ne vždy to jde podle našich představ.
V den stěhování by spousta věcí měla být již připravena v krabicích a důkladně popsána tak, aby již stěhováci mohli stěhovat a na nic se nečekalo. V den stěhování by měl být vyčleněn čas jen pro přesun samotných věcí. I když se to nezdá, je to časově náročná práce a na balení nebo třídění vůbec čas nebude. V novém bydlení byste měli už vědět kde budete mít ložnici, obývací nebo dětský pokoj, abyste věděli přesně, kde nábytek ukládat, popřípadě stěhováci.
Jste přestěhování a máte nájemní smlouvu nebo předávací protokol, nezapomeňte, že v první řadě by bylo dobré si změnit trvalé bydliště, aby vám pošta chodila už na nové bydliště.
V žádném případě nezapomeňte navštívit městský nebo obecní úřad, kde se také nahlásíte jako obyvatelé konkrétní lokality, abyste mohli platit poplatky za popelnice anebo psa. Myslete na to, že toto přihlášení je spojeno s drobným poplatkem, který však platí jenom dospělí. Tím máte všechny formality splněny a už zbývá jenom to, že si nové bydlení dokonale zabydlíte a užijete se všemi věcmi, které jste si s sebou vzali do nového domova.