Stěhovaní levně Praha
Volejte nonstop 723 123 100

7 tipů pro stěhování kanceláře

Stěhování je v jistém směru nepříjemná záležitost. Nejdůležitější ze všeho je vždycky plán. Ať už plánujete stěhovat svoji domácnost nebo právě kancelář. Sestavte si seznam úkolů, který je třeba udělat. S plánováním stěhování vám pomohou naše tipy. Uvidíte, že nakonec bude stěhování kanceláře docela hračka.

Stěhování levně Praha

Máte vybraný nový prostor?

Proč se vlastně kancelář stěhuje? Potřebujete ušetřit nebo by vám zkrátka jen stačil menší prostor? Nebo naopak hledáte o něco větší kanceláře? Chcete se přestěhovat na lukrativnější adresu? Skončil vám nájem a musíte najít vhodné prostory? Odpovědět si na tyto otázky je základ k tomu, abyste si v prvním kroku stanovili požadavky na nové prostory. Až je vyberete, můžete začít s dalším plánováním.

 

Nastavte si rozpočet

Hospodaření s financemi je ve firmě velmi důležité. Hned na počátku tedy oslovte stěhovací firmu a zjistěte, kolik vás bude stěhování stát. Zeptejte se, zda je částka za stěhování konečná nebo se k ní bude ještě něco připočítávat. Vždy si ověřte, co vše máte ve vyslovené částce započítané. Dejte si pozor na případné skryté poplatky.

 

Pozor na smlouvu

Jakožto firma jistě víte, že je potřeba pečlivě kontrolovat veškeré smlouvy. Stěhování není žádnou výjimkou. Před tím, než stěhovací firmě cokoliv podepíšete, požádejte o možnost zkonzultovat znění smlouvy se svým právníkem. Tomu pak dejte celou smlouvu zkontrolovat. Pokud bude zcela v pořádku, nic nebrání podpisu. Jestliže budete mít ke smlouvě připomínky, zkuste se se stěhovací firmou domluvit na úpravě. Jestliže nebude souhlasit, nezbyde vám nic jiného než se poohlédnout po solidnější firmě na stěhování.

 

Všechno si napište

Co je psáno, to je dáno. Abyste opravdu nezapomněli na nic důležitého, je dobré si vše sepsat. Vytvořte si kontrolní seznam a jednotlivé splněné úkoly si odškrtávejte. Můžete tím pochopitelně pověřit některého ze svých zaměstnanců. Na počátku je třeba si uvědomit, co je potřeba udělat jako první a co naopak počká. Ideální je, pokud již znáte termín stěhování. Pak se od něj můžete odrazit a budete vědět, co je potřeba do kterého termínu udělat. Nezapomeňte na to, že je v první řadě potřeba zajistit, aby nedošlo k časovým prodlevám ve vaší práci pro zákazníky. Případně je včas na možné zdržení z důvodu stěhování připravte.

 

Stěhovat nemusíte všechno

S novými prostory často přichází čas také na nové vybavení a nábytek. Pokud chcete, aby vaše nová kancelář měla také nový reprezentativní vzhled, obraťte se na designéra interiéru. Ukažte mu, jaké vybavení máte k dispozici a dohodněte se případně na možné investici do nového vybavení. Možná dojdete k tomu, že ze staré kanceláře do nových prostor nebudete stěhovat žádný původní nábytek, ale jen IT vybavení a firemní materiály. V takovém

případě je dobré ještě promyslet, co se starým nábytkem. Můžete ho pochopitelně prodat, dohodnout se s původním majitelem na tom, že ho necháte v současných prostorách nebo ho prozatím uložit do pronajatého skladu a o jeho budoucnosti rozhodnout později.

 

Přemístění IT vybavení

Toto je asi nejdůležitější část celého stěhování kanceláře. Myslete na to, že je dobré si veškeré vybavení popsat, abyste věděli, co kam patří. Dále je důležité elektroniku důkladně zabalit, aby při stěhování nedošlo k jejímu poškození. V nových prostorách by pak s IT infrastrukturou měl ideálně poradit odborník. Je dobré ho oslovit co možná nejdříve. Co se týká balení, můžete se do něj pustit vy společně se zaměstnanci nebo to nechat na stěhovací firmě. Většina stěhovacích firem nabízí také krabice a další potřebné vybavení na převoz věcí. Případně dokáží věci na převoz také sami připravit.

 

Místo pro stěhovací vůz

Stěhovací vůz musí mít na dobu stěhování možnost zaparkovat co možná nejblíže vaší kanceláři. Pokud tedy u vašich prostor není možné běžně parkovat, je třeba tuto možnost zařídit. Pokud sídlíte v centru města s velkým provozem a minimální možností parkovat, zajistěte na úřadě zábor. Informujte vedení radnice, že se potřebujete přestěhovat. Stejnou věc je pochopitelně potřeba zařídit také na vaší nové adrese.

 

My vám rádi se vším pomůžeme

Naše stěhovací firma má se stěhováním kanceláří dlouholeté zkušenosti. Již jsme odstěhovali spoustu malých i velkých firem. Před samotným stěhováním vám poskytneme bezplatnou a nezávaznou prohlídku naším technikem. Můžeme vám samozřejmě poskytnout veškeré obalové materiály a také můžeme zapůjčit krabice a přepravky. Dokážeme stěhování zajistit tak, aby chod vaší firmy nebyl nikterak narušený. Zaručíme vám, že na novém místě budete moci začít pracovat co nejdříve. Dokážeme vám poskytnout hned několik pracovníků i stěhovacích vozů najednou. Nebo naopak. Můžeme pro vás vaši kancelář přestěhovat na etapy. A dokonce dokážeme stěhovat i přes noc.

 

Pokud máte ve firmě starý nábytek, kterého se chcete zbavit, pak ho můžeme odvézt na sběrný dvůr, abyste se o nic nemuseli starat. Zaručujeme, že veškeré práce budou vykonané pečlivě a přitom rychle. Máme k dispozici nejen profesionální stěhovací vybavení, ale také skvělý tým proškolených zaměstnanců s praxí.

Stěhovaní levně Praha 723 123 100
Zavolejte nám pro předběžnou kalkulaci
nebo rovnou zadejte poptávku a domluvte si detaily stěhování.
Stěhovaní levně Praha

Orientační ceník

1+1
od 2000 Kč
3+1
od 3000 Kč
5+1
od 6500 Kč
Office
od 2000 Kč
Doprava
od 550 Kč
Stěhovaní levně Praha
Pojištění

Vaše věci jsou po celou dobu stěhování pojištěny až do výše: 2 000 000 Kč
Nadace Leontýnka Firma Stěhování levně Praha pravidelně přispívá na účet nadaci Leontinka.